Stories by Pixlr

Buat Cerita yang cantik dengan lebih cepat. Satu Ketuk untuk merekabentuk segala yang anda perlukan untuk media sosial, dan banyak lagi!

Templat cerita yang bergaya

Terokai perpustakaan templat Cerita yang bergaya dan dibuat dengan baik dalam setiap gaya untuk disesuaikan dengan suasana hati dan kempen anda. Bulan baru, templat baru!

Ciri Utama

Cerita Satu Ketuk

Buat cerita yang cantik dengan lebih cepat! Muat naik foto anda dan dapatkan cadangan templat pintar. Kemudian pilih satu, sesuaikan, dan siarkan. Mudah.

Templat Bergaya

Gunakan templat untuk menjimatkan masa anda! Pilih yang sesuai, tambah kandungan anda, sesuaikan, siarkan. Templat baru ditambah setiap bulan.

Fon & Elemen Pereka

Tarik perhatian dengan fon yang anggun dan elemen grafik! Tambah, ubah atau laraskan segalanya dengan ketukan mudah. Elemen baru ditambah setiap bulan.

Pemadanan Warna AI

Harmonikan dengan tema kempen atau warna jenama anda! Muat naik foto untuk AI kami menghasilkan palet warna yang sepadan yang boleh anda gunakan.

Pemotongan AI Satu Ketuk

Reka pos produk untuk e-dagang dengan mudah! Ketuk untuk menghilangkan latar belakang atau memotong objek atau seseorang dengan segera untuk digunakan, atau simpan untuk kemudian.

Cerita Satu Ketuk

Alami pembuatan cerita yang mudah dengan Stories by Pixlr hari ini! Ketuk untuk memuat turun dan cipta segala yang anda perlukan untuk media sosial - sama ada untuk perniagaan, atau hanya untuk keseronokan.

Mulakan membuat Cerita yang cantik sekarang!

instagram and facebook stories instagram and facebook stories